Webinar 9.05!
Automatyzacja SMS marketingu w sklepie internetowym Jak zrobić to dobrze?

Raport dotyczący multichannel marketing automation w eCommerce’ach już jest!

W 2019 roku zebraliśmy mnóstwo danych dotyczących trendów i najlepszych praktyk w multichannel marketing automation. Co odkryliśmy? Jedna trzecia wszystkich e-maili jest otwierana na urządzeniach mobilnych, natomiast double opt-in jest najbardziej efektywną metodą zapisu na newsletter!   

Wszystkie liczby i wnioski prezentujemy w postaci wizualnego raportu. Zaparz kawę, usiądź wygodnie i przeczytaj!  

Multichannel Marketing Automation

raport dot. eCommerce i najlepszych praktyk

Spośród miliardów e-maili, które wysłaliśmy w 2019 roku w imieniu naszych klientów:

96,5% zostało dostarczone, a 3,9% z nich zostało kliknięte.

Współczynnik kliknięć do otwarć wyniósł 28%.

32,1% tych wiadomości zostało otwarte na urządzeniach mobilnych.

Poza tym, kliknięte zostało 1,78% wszystkich SMS-ów oraz 2,15% wiadomości web push.

Efektywność różnych metod zapisu na newsletter

2 
Mixed Opt-In  
kilka połączonych metod opt-in  
1 
Double Opt-In  
potwierdzone przez subskrybenta 
3 
Single Opt-In  bez potwierdzenia przez subskrybenta   
 
98,08% dostarczone 18,78% otwarte 1,75% kliknięte 0,12% wypisane   
 
97,29% dostarczone 28,10% otwarte 5,48% kliknięte 0,31% wypisane  
 
94,19% dostarczone 13,78 % otwarte 1,52% kliknięte 0,27% wypisane 
Wszystkie liczby w tym raporcie są oparte na naszych danych za rok 2019.

Najnowsze wpisy:

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem!

Random photo

Post

Plany na 2024 rok –…

Czytaj więcej
Random photo

Post

Rok Postępu: 2023 okiem naszego…

Czytaj więcej
Random photo

Post

Przygotuj swoją kampanię e-mailingową na…

Czytaj więcej
Random photo